Mercedes-Benz uzun zamandan beri üzerinde çalıştığı ve 2 ay önce 15 Mayıs’ta hayata geçirdiği Online Satış Sistemi’ni kapatıp satışları durdurdu.
Şirketten yapılan açıklamada fiziksel (showroomlar) ve dijital (online olarak) araçların mevcut satış planları çerçevesinde aktif bir şekilde sunmaya devam edildiği ifade edildi.
Açıklamada şu ifadeler kullanıldı:
Müşteri deneyimimizi geliştirmek maksadıyla online platformumuzdaki sistemsel ve süreçsel iyileştirmelerimizi sürdürmekteyiz. Özellikle araçlarımızın yeniden satıcılara değil, nihai kullanıcılara ulaşması adına dijital aktiviteleri ve platformumuzu düzenli olarak güncelliyoruz.
Bugün de (10 Temmuz 2023) KDV güncellemesini içeren yasal düzenlemeyi sistemimize yansıtmak adına çalışmalarımızı gerçekleştirdik. Bu bağlamda online platformumuz açıktır, ürün mevcudiyeti doğrultusunda araçlarımız düzenli olarak sistemde sunulmaktadır.
Marka olarak, stratejilerimiz doğrultusunda bu platformu geliştirmeye devam ederken, en üst düzeyde müşteri deneyimine odaklanmayı sürdüreceğiz.
Yorumlar kapalı.