Çağrı Merkezi Hizmetleri bölümü mezunları yeterli atama bekliyor

featured

Çağrı Merkezi Hizmetleri bölümünden mezun olan binlerce kişi, atama talebinde bulunarak farklı bir eylem ile dikkatleri üzerine çekmeyi başarıyor.

Yeterli alım yapılamadığı için yaklaşık 30 bin Çağrı Merkezi Hizmetleri bölümünden mezun olmuş kişi, yeterli atama bekliyor. Mezunların oluşturduğu topluluk atama çağrısında bulunarak, “KPSS’den aldığımız yüksek puanlara rağmen yeterli düzeyde alım yapılmadığı için 30 bin Çağrı Merkezi Hizmetleri bölümü mezunları(3499kodlu) mağdur olmaktadır.  2023-2024 yılları arasında 112 AÇM’lere alım olacak mı ve Kaç kişilik bir alım olacak? Kaç adeti çağrı merkezi mezunlarına verilecektir? Yeni düzenleme ile olacak alımın tamamı bölüm mezunlarına verilecek mi veya verilen oranda artış olacak mı? Biz 112 acil çağrı merkezlerine yapılan alımlarda sadece çağrı merkezi hizmetleri mezunlarının alınmasını talep ediyoruz.” ifadelerine yer verildi.

Yorumlar kapalı.

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Giriş Yap

Batman Burada ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!